Lütfen Facebook Sayfamız için Tıklayınız > Lütfen Twitter Sayfamız için Tıklayınız > Lütfen Instagram Sayfamız için Tıklayınız > Lütfen Linked Sayfamız için Tıklayınız > Lütfen Youtube Sayfamız için Tıklayınız > Lütfen Türkçe Sayfamız için Tıklayınız > Lütfen İngilizce Sayfamız için Tıklayınız >
Kargo Takip
Kaç Günde
En Yakın Şube
Ücret Hesapla
Kurye Çağır
Aras Kargo’dan Yeni İletişim Atağı (17.12.2013)
Aras Kargo'dan yeni iletişim atağı
 
Kuryesini merkeze aldı,

hizmetlerini ‘Araslar' karakterleriyle ayrıştırdı

Türkiye'nin öncü ve lider kargo markası Aras Kargo'nun yeni reklam kampanyası Araslar başladı. Araslar, Aras Kargo'nun yepyeni, samimi, güler yüzlü, mütevazı ve sürdürülebilir marka imajını temsil ediyor. Kampanyanın başrolünde ise kutulardan oluşan sevimli kargocular bulunuyor.

Kargo sektörünün yenilikçi markası Aras Kargo, yeni reklam kampanyasıyla kargoculuğa yeni bir bakış açısı kazandırıyor. Kargo kolilerinin Araslar adında sempatik kargocular haline geldiği kampanya samimi ve eğlenceli tonuyla dikkat çekiyor.

3D animasyon tekniğiyle çekilen 4 farklı filmin olduğu kampanya, işin özünü yani kolileri, kutuları, işin sahipleriyle buluşturuyor. Kutu adam konseptiyle tasarlanan Araslar, kampanya filmlerinde gün boyu şevkle sürdürdükleri çalışmalarını ve Aras Kargo'nun yenilikçi ürünlerini anlatıyor. Samimi, güler yüzlü, genç ve dinamik bir marka imajı oluşturmayı hedefleyen kampanya, Aras Kargo'nun yeni ve neşeli yüzünü temsil ediyor.

Kampanya hakkında bilgi veren Aras Kargo Kurumsal İletişim ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Burçun İmir, “Aras Kargo yıllardır sektörümüzde hız, güven, fiyat gibi marka tercihi yaratan temel konularda güçlü bir performansa sahip. Emek yoğun bir sektörde günde 300.000 gönderinin sahiplerini bulmasını sağlayan en önemli unsur ise kuryelerimiz. Kampanyamızda işimizin en önemli tamamlayıcıları olan kuryelerimizi taşıdıkları kutularla anlatıyoruz. Böylelikle hem kuryelerimizi olması gerektiği gibi ön plana taşıyor, hem de müşterilerimize kargoculukta ne kadar karışık bir operasyonel süreç işlediğini daha yakından gösteriyoruz. Kampanyamızın Aras Kargo'nun lider tavrına yakışan yenilikçi bir duruşla, markamız ve müşterimizi daha da yakınlaştıracağını düşünüyoruz. Uzun vadede Aras Kargo'nun bir ‘lovemark' olması aşamasında bu kampanyanın önemli bir adım olduğunu düşünüyoruz. Bu hedefe ilerlerken sıcacık karakterleri ile bizden biri haline gelecek olan Araslar önemli bir kilometre taşı olacak” dedi.

Türkiye'de kargo sektörünün gelişimine paralel iletişimi de değişiyor

Türkiye'de kargo sektörünün, e-ticaretten de aldığı güç ile ekonominin önünde büyüme kattetiğini, Aras Kargo'nun büyüme hızınınsa %16 ile sektör ortalamasının üstünde olduğunu kaydeden İmir, “Kargo sektöründe tutarlı marka dünyasından veya bütünlüklü bir iletişim dilinden söz edemiyoruz. Oysa sektörümüz büyüyor ve müşteri ile iletişimimiz artıyor. Müşterilerimizin beklentilerini karşılamak kadar markamızı, değerlerimizi, işimizi onlara anlatmaya da ihtiyacımız var. Genç ve dinamik kampanyamızla, sektörümüze yeni bir değer kazandıracağımıza, kategoriye yeni bir soluk getireceğimize inanıyoruz.” diye konuştu.

Araslar'ı ünlü oyuncular seslendiriyor

4 ayrı versiyonu olan Araslar reklam filmi, 3D animasyon olduğu için post prodüksiyonu 1 ayı aşkın sürede tamamlandı. Araslar'ı sevilen oyuncular Cengiz Küçükayvaz, Serkan Altunorak, Murat Şenol ve Volkan Severcan, kapanışı ise Okan Yalabık seslendirdi. Kampanyada TV reklamının yanı sıra gazete, dergi, internet, açık hava ve radyo mecraları kullanılacak. Açık havada billboard ve giantboard kullanımlarının yanı sıra metro, tramvay, metrobüs turnikeleri, bina ve asansör giydirme gibi özel uygulamalar yapılacak. Türkiye'nin her yerindeki Aras Kargo şubelerinde aynı anda kullanılmak üzere afiş, cut out ve vitrin giydirmeler yapılacak.