Müşteri İşlem Sistemi
Müşteri İşlem Sistemi (MİS); kurumsal müşterilerimize sunduğumuz, gönderi kayıt, takip, ödeme ve raporlama işlemlerinin yapılabileceği bir sistemdir.
Bu platform üzerinden şirketinize ait kargoların tüm detaylarını inceleyebilirsiniz. Raporlama seçeneği sayesinde teslimat ve devir raporlarını oluşturabilir, cari hesabınızdan yapılan gönderi ödemelerini ve tahsilatlarını takip edebilirsiniz. “Aras e-ödeme” çözümümüz ile kendi kargo faturalarınızı hızlı ve güvenli bir şekilde ödeyebilir, anında cari hesaplarınıza yansıdığını görebilirsiniz.
Ayrıca aynı platform üzerinden kendi gönderi kaydınızı oluşturabilir ve barkodunuzu üretebilirsiniz. Yapılan entegrasyon ile kurumsal müşterimiz olarak sizlerin oluşturduğu gönderi kaydı kendi sistemimize de yansır ve gün içerisinde kuryelerimiz tarafından alınarak gönderimi yapılır.
MİS platformuna, ana sayfamızdaki Üye Girişi menüsünden veya aşağıdan ulaşabilir, kullanıcı adı ve şifrenizi satış/müşteri temsilcinizden talep edebilirsiniz.