Taleplerin / şikayetlerin / önerilerin toplanması, değerlendirilmesi ve çözüme kavuşturulması kapsamında işlenen kişisel veri kategorileriniz ile söz konusu kişisel verilerinizin işlenmesinin ve aktarılmasının amaçları ve hukuki sebepleri aşağıdaki tabloda detaylı şekilde açıklanmaktadır.
Kişisel Veri Kategorisi | Kişisel Verileri İşlemenin Hukuki Sebepleri | Kişisel Verilerin İşlenme Amaçları |
---|---|---|
Kimlik Verisi |
| Bu kategorideki kişisel verileriniz: bilgi güvenliğinin sağlanması; denetim / iç denetim faaliyetlerinin yönetimi; hukuk işlerinin takibi; müşteri ilişkileri, müşteri memnuniyeti ve iletişim faaliyetlerinin yönetimi; iş süreçlerinin iyileştirilmesi; iş sürekliliğinin sağlanması; ürün / hizmetlerin satışı sonrasında destek verilmesi; talep / şikayet / önerilerin yönetimi; saklama ve arşiv faaliyetlerinin yönetimi; yetkili kişi ve kurumlara bilgi verilmesi amaçlarıyla işlenmektedir. |
İletişim Verisi |
| Bu kategorideki kişisel verileriniz: bilgi güvenliğinin sağlanması; denetim / iç denetim faaliyetlerinin yönetimi; hukuk işlerinin takibi; müşteri ilişkileri, müşteri memnuniyeti ve iletişim faaliyetlerinin yönetimi; iş süreçlerinin iyileştirilmesi; iş sürekliliğinin sağlanması; ürün / hizmetlerin satışı sonrasında destek verilmesi; talep / şikayet / önerilerin yönetimi; saklama ve arşiv faaliyetlerinin yönetimi; yetkili kişi ve kurumlara bilgi verilmesi amaçlarıyla işlenmektedir. |
Talep / Şikayet / Öneri Verisi |
| Bu kategorideki kişisel verileriniz: denetim / iç denetim faaliyetlerinin yönetimi; hukuk işlerinin takibi; müşteri ilişkileri, müşteri memnuniyeti ve iletişim faaliyetlerinin yönetimi; iş süreçlerinin iyileştirilmesi; iş sürekliliğinin sağlanması; ürün / hizmetlerin satışı sonrasında destek verilmesi; talep / şikayet / önerilerin yönetimi; saklama ve arşiv faaliyetlerinin yönetimi; yetkili kişi ve kurumlara bilgi verilmesi amaçlarıyla işlenmektedir. |
Müşteri İşlem Verisi |
| Bu kategorideki kişisel verileriniz: bilgi güvenliğinin sağlanması; denetim / iç denetim faaliyetlerinin yönetimi; hukuk işlerinin takibi; müşteri ilişkileri, müşteri memnuniyeti ve iletişim faaliyetlerinin yönetimi; iş süreçlerinin iyileştirilmesi; iş sürekliliğinin sağlanması; ürün / hizmetlerin satışı sonrasında destek verilmesi; talep / şikayet / önerilerin yönetimi; saklama ve arşiv faaliyetlerinin yönetimi; yetkili kişi ve kurumlara bilgi verilmesi amaçlarıyla işlenmektedir. |
Görsel ve İşitsel Veri * |
| Bu kategorideki kişisel verileriniz: denetim / iç denetim faaliyetlerinin yönetimi; hukuk işlerinin takibi; müşteri ilişkileri, müşteri memnuniyeti ve iletişim faaliyetlerinin yönetimi; iş süreçlerinin iyileştirilmesi; ürün / hizmetlerin satışı sonrasında destek verilmesi; talep / şikayet / önerilerin yönetimi; saklama ve arşiv faaliyetlerinin yönetimi; yetkili kişi ve kurumlara bilgi verilmesi amaçlarıyla işlenmektedir. |
İşlem Güvenliği Verisi |
| Bu kategorideki kişisel verileriniz: bilgi güvenliğinin sağlanması; denetim / iç denetim faaliyetlerinin yönetimi; hukuk işlerinin takibi; müşteri ilişkileri, müşteri memnuniyeti ve iletişim faaliyetlerinin yönetimi; iş sürekliliğinin sağlanması; ürün / hizmetlerin satışı sonrasında destek verilmesi; talep / şikayet / önerilerin yönetimi; saklama ve arşiv faaliyetlerinin yönetimi; yetkili kişi ve kurumlara bilgi verilmesi amaçlarıyla işlenmektedir. |
Hukuki İşlem Verisi |
| Bu kategorideki kişisel verileriniz: denetim / iç denetim faaliyetlerinin yönetimi; hukuk işlerinin takibi; müşteri ilişkileri, müşteri memnuniyeti ve iletişim faaliyetlerinin yönetimi; iş sürekliliğinin sağlanması; ürün / hizmetlerin satışı sonrasında destek verilmesi; talep / şikayet / önerilerin yönetimi; saklama ve arşiv faaliyetlerinin yönetimi; yetkili kişi ve kurumlara bilgi verilmesi amaçlarıyla işlenmektedir. |
* Görsel ve işitsel veri kategorisindeki kişisel verileriniz yalnızca, çağrı merkezi üzerinden iletişime geçmeniz veya talebiniz/şikayetiniz/öneriniz kapsamında görsel içerik iletmeniz halinde işlenmektedir.